medicalperson

ساخت وبلاگ

اصلاح نمای چانه و گونه تاثیر زیادی در زیبایی چهره شما دارد. صورت همه ما ظاهر متفاوتی دارد و این تفاوت ها بخاطر اختلافاتی است که در سایز و اندازه اجزای صورت وجود دارد. یکی از مهم ترین عواملی که زیبایی صورت یک فرد را تعیین می کند، نمای چانه و گونه فرد می باشد. اصلاح نمای چانه و گونه افراد به منظور ایجاد تناسب بیشتر با سایر اجزای صورت و اندازه کلی صورت، می تواند باعث بهبود ظاهر فرد و زیباتر شدن چهره او می شود.

همه عمل های زیبایی که افراد انجام می دهند تنها یک هدف را دنبال می کند، و آن ایجاد تناسب بیشتر می باشد. برای مثال هیچ کس گونه لاغر یا چانه کوچک و عقب رفته را دوست ندارد. به همین اصلاح نمای چانه و گونه علاوه بر زیبایی فرد، در افزایش اعتماد به نفس او نیز تاثیر دارد.

عمل اصلاح نمای چانه و گونه چیست

یکی از عمل های زیبایی که در صورت فرد انجام می شود، عمل اصلاح نمای چانه و گونه می باشد. در این عمل به منظور ایجاد تناسب بیشتر بین چانه و گونه با سایر اجزای صورت، تغییراتی در ظاهر و اندازه آنها داده می شود.

این عمل توسط متخصص زیبایی انجام شده و دارای نتایج فوق العاده ای برای افراد می باشد. عوامل مختلفی می توانند باعث شوند تا چانه و گونه شما با سایر اجزای صورت تناسب نداشته باشد. عوامل ژنتیکی، تصادف، جای زخم، مشکلات دندانی، افزایش سن و غیره، از جمله این عوامل می باشند. بهترین روش برای درمان این ناهنجاری ها، عمل مذکور می باشد.

 

medicalperson...
ما را در سایت medicalperson دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : medical person medicalperson بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت: 20:35

 آرتروپلاستی زانو چیست؟

جراحی تعویض مفصل زانو، که به آن آرتروپلاستی زانو knee arthroplasty نیز گفته می­شود، یک عمل جراحی برای جاگذاری مفصل جدید زانو به جای مفصل آسیب دیده بیمار است. در عمل Knee replacement از قطعات فلزی و پلاستیکی برای کاسه مفصل زانو استفاده می­شود. افراد مبتلا به بیماری مفصلی شدید ممکن است به علت درد شدید نتوانند فعالیتهای عادی که نیاز به خم کردن زانو دارد، مانند راه رفتن یا بالا رفتن از پله ها را انجام دهند. این عمل جراحی ممکن است برای شخصی که دچار آرتروز شدید یا آسیب شدید زانو باشد، در نظر گرفته شود. این عمل موجب بر طرف شدن درد زانوی بیمار و نیز بهبود عملکرد زانو می گردد.

پزشک ارتوپد در معاینه زانو ،محدوده حرکتی زانو، قدرت زانو و پایداری مفصل زانو را بررسی میکند . همچنین از رادیو گرافی زانو نیز بهره می برد تا متوجه شدت آسیب به مفصل زانو گردد . اگر بیمار معیارهای کافی برای نیاز به جراحی آرتروپلاستی زانو یا عمل جراحی تعویض مفصل زانو داشته باشد، این عمل به بیمار توصیه خواهد شد.

 

medicalperson...
ما را در سایت medicalperson دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : medical person medicalperson بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت: 20:35